Tisdag

Som vanligt allt va? Teorin var jätte tung, höll på att somna eller gjorde nog det, men sen piggnade jag och hämtade kaffe, såg att Roffe hade "bakat" så en liten socker kick fick man också.. Var nära på att jag skulle sjukskriva mig men tror det var tabletterna jag tog igår som gjorde att jag mådde så dåligt, jag blir hel snurrig av dom, jätte trött.. Ska försöka ta dom lite tidigare ikväll..

På eftermiddagen fortsatte jag att köra Ljungbyn, planerade limpan och tog bort sten som ramlat när Lasse lastat på dumpern. Kan kanske inte säga att jag blev så imponerad av min limpa även fast jag inte hann göra den klar.

Dock råkade jag vid ett tillfälle få för mkt i skopan och uppleva när bakdäcken lyfts, har hört flera som sagt att det är skit läskigt så jag blev skapligt nervös, ropade efter hjälp i radion och tillslut lyckades jag få ut allt.. men det var så konstigt för jag försökte tilta ner den men jag for bara högre och högre upp.. Kan säga att jag ska göra allt jag kan för att det inte ska hända igen.. plus att Niklas har visat en bild på en traktor som vält i gruvan där hans tjej jobbar, det var en traktor som skulle lasta på men hade för mkt i skopan och samtidigt svängde, maskin stod seriöst på skopan!

Nej nu ska jag laga mat är vrååål hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0