söndag suck

Jag känner mig verkligen inte på topp är helt seg och har ont i magen plus att det känns otroligt jobbigt att åka till Gällivare och sen till Pajala, som tur är så är praktiskt taget allt packat så det är bara att slänga in väskorna i bilen och åka, problemet är maten, måste laga mat! låt mig sucka djupt men jag måste för till veckan kommer jag aldrig orka, vi kommer gå sista skiftet och då kanske man inte kommer hem förrän vid halv 7.. Nu ligger man och kikar på äntligen hemma, kanske ska fixa lite matlåda åt jakke snart, scramble eggs, medan han är och leker med fyrhjulingen =) Varför är det alltid lättare att göra saker åt andra än till sig själv? eller är det bara jag som känner så? haha

Förresten så hyrde vi en film igår, tror den hette hurtlock, sämst, somnade direkt och jacob med, fast han vill visst se klart den.. filmen gick typ bara ut på att dom dearmerade bomber (heter det så?) kassssssst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0