mjau;D

Äntligen hemma från Kullen och rummet är städat, jag är fräsch och kläderna är på.. premiärar mina röda korset skor som jag köpte på 25 kr, vilket kap ;)

Vädret är vackert men jag ska snart hoppa in i opeln och köra till Jokkmokk men först grillat ;) Har suttit och läst lite bloggar, finns en jag läser så ofta jag kan och det är inte för att den är bra utan för att tjejen är så knäpp haha finns det nån jag slå en bok i huvudet på så är det hon, ge dig kvinna! 

kom förresten en halvförlamad gubbe till mormor och morfar för att kolla på valparna, han frågade var jag hade vart hela hans liv och att jag hade snygga brunbrända ben hahaha.. lite så att jag ville springa in och gömma mig!


Så att man längtar tillbaka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0