men kändis

Vilken otroligt tråkig dag och den är inte slut än.. hoppas vi får sluta snart för vi gör absolut ingen nytta där i datapörtet.. Men rolig sak har jag iaf att skriva om.. Idag kom 1 journalist och en fotograf från sthlm hit och intervjuade mig och Kent som är yngst i gruppen.. Dom fråga massa frågor om Pajala och om hur samhället kommer förändras pga gruvan.. rätt så roligt var det och jag hoppas man inte sa nått dumt, haha man börjar som analysera det man sa.. men jag tror det gick bra.. det mindre bra väl den där fotografen som fotade oss nonstop och där satt man utan smink med finnig hy och håret uppsatt i nån ful knut haha nåja det är ju bara hela Sverige som kommer läsa! haha äsch då, men lite kul att det var från Dagens nyheter, det är ju ändå en rätt så stor tidning och inte bara för norrbotten.. Så på lördag blir det att köpa den och hålla tummarna för att bilden inte är allt för stor haha
Det roligaste var väl på slutet när vi skulle posa. Ja och du lägger armen på hans axel och lutar dig.. (eeh?)
Nej tänk om man hade fått ha lite foundation iaf!

Äsch nu ska jag sluta klaga och gå och äta lunch.. vi kör grillningen imorrn ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0