Matilda är trött

Sammanfattning
Jag är trött, luktar illa ur munnen, svettas som en gris, och är hungrig som en tok...

Idag då? Började med att vi kom till vår nya lokal. Vår lärare var 1 ½ timme försenad så vi satt bara vid nått bord och väntade tills vi fick nog och började åka mot baracken för att få i oss lite näring - Kaffe
Fick provåka Rikard raggar bil men vi kom inte så långt, så gick den sönder:p haha tur att Urpo kunde gå och hämta sin bil..

Suttit och pluggat lite på världens jobbigaste bok- Bergmaterial..

Började köra vid 12 tiden, första gången i Ljungbyn, gick hyffsat bra. Fick prova på att lasta på dumpern, var riktigt bra och jag kände att varje lass blev bättre och bättre, träning ger färdighet säger dom och det är sant!
Dock råkade jag ha lastarmsfjädringen i när jag skulle lasta och det gick inte bra kan jag säga.. plus att skopan tippade så snabbt.. Nåja, så nöjd man kan bli över dagens insats..

Efter skolan så har jag åkt runt i Pajala och tagit kort åt mamma som hon ska ha till en power point presentation som hon och en annan kollega ska ha i Västerås som ska visa deras olika distrikt. For till och med till finska gränsen. Vilket resulterade i att jag inte hann träna idag :( Nåja det kommer andra dagar..

förresten, har köpt ett par sommar skor på röda korset för 25 kr! Riktigt fynd ;D Ska dit imorrn med under lunchen och söka annat, har ett litet projekt på gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0