Måndag

Känner mig lite smått tvingad att skriva här bara för att det var så längesen.. Hade tänkt lägga upp massor av bilder på torsdagen men jag var hos Ida hela kvällen och färgade håret och klippte på både mig och henne så jag praktiskt taget ramlade ner i sängen när jag kom hem :)

Nu är det måndag igen och jag sitter i Pajala.. Dagen har vart sådär för nu är det vår grupp som börjar att köra så dagen blir så jäkla seg när man är klar 10.00.. kan knappt vänta tills vi får våra 2 sista maskiner så vi kan dela upp oss i 2 grupper.
Har förövrigt börjat köra 220:n idag och det var helt okej, kändes precis som 130:n fast störra och lite stabilare, skulle fixa till markytan där containern ska stå, lite små knepigt men man lär sig hela tiden nått nytt.. hann dock knappt köra förrän vi skulle byta för att lärarna kom så sent plus att jag skulle vänta på att 210:n skulle flytta sig från sin plats.. liten besvikelse.. men hoppningsvis får man köram er imorgon.. På onsdag ska vi till Gällivare och gå på studiebesök på Aitik, riktigt roligt ska det bli, en lite utflykt med gänget :)

Förresten, radion var hos oss idag och intervjuade flera, dock smet jag iväg, lite feg jag vet men jag har hört min röst förut och det låter inte vackert att höra sig själv tala haha

Idag tänkte jag gå på bio: Shutter Island, men annons bladet var borta så jag orkade inte gorma med att åka till folkan och titta, plus att jag hade inte hunnit med att duscha,, nåja tänkte jag, då kan jag hyra My sisters keeper för jakke vill inte se den. tror ni den fanns? näe.. kollade på flera olika ställen.. och det fanns inga andra filmer som kändes värda att ens betala ett öre för, så nu har jag rotat bland filmerna i receptionen och hittat 2 st som jag ska glo på ikväll.. mys! Men först duuschen.. och mat, det kurras för fullt i magen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0