loordag

Vas gör alla idag? vädret är kanske inte det bästa, varmt men mulet och till vilken nytta? alla verkar även tråka och ska jobba och moster ska till stugan.. sitter här och läser bloggar medan Jacob roar sig med sitt TV spel.. funderar allvarligt på att se sista avsnittet av Anna Ankas assistent på webben..
Igår var det mysipys i soffan framför en kass film som jag valde på statoil, nu är det officiellt, både jag och Jacob kan helt enkelt inte välja en bra film..

Nu vill jag att mitt hår ska växa i rasande takt så jag slipper håret i ansiktet. hade också önskat mig en knapp som gör att fettet försvinner, hur bra hade inte det vart? jag drömmer även om att facebook gruppen " vi som önska att myggen sög fett istället för blod" verkligen stämde..

påtal om drömmar, drömde om att jag fick världens böld, födelsemärke på armen.. antar att det har med filmen att göra, alltså den vi såg igår..

nej sängen och skånes planka anka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0