katjing

hallo, ett litet snabbt inlägg här för snart måste jag äta, annars dör jag.. blev gymmet direkt efter skolan och sen sitta här för att få det avklarat. Kan säga att jag är skapligt less på pallar just nu, jag har nog ingen talang för pallgaffelhantering men jag tränar och försöker! från 12.00 - 17-00 igår och 12.00 - 17-00 idag..  ingen lek.. vet inte om jag kan säga att jag blivit nå bättre heller haha men det är knepigt när man inte kan se gafflarna!!
Idag så sticker en av våra lärare och kommer inte tillbaka.. känns riktigt trist för det var den bra läraren som sticker och nu kommer det bara bli kaos.. men som tur är så har jag mina klass kompisar att fråga om det är nått jag undrar över..

Nå snart är veckan över och jag sitter bara och längtar tills helgen och hoppas på att vi inte kommer klösa ögonen ur varandra haha vilket säkert kommer ske =)

såg förresten lite på booken att balen visst är idag.. jag förstår inte hur tiden bara har runnit iväg sådär, det var ju nyss vi var på balen!

Imorrn blir det förresten grillparty i mukkavaara, dock lunch tid men vi har nog lite plans på kvälls grillning också =) Beror såklart på vädret, för nu har det regnat konstant i 2 dagar och grusgropen ser ut som en lergrop.. obeskrivligt. tur att vi får sitta i en maskin iaf ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0