kabalaching

Hemma igen efter att vart på besök hos mormor och morfar där jag bjöds på lunch. Moster och Robert var även där för att hämta hem Zita, dom har alltså köpt en av valparna och det känns roligt för då försvinner iaf inte en av dom. Efter det så for jag och kära mormor till Vetehatten för en fika och små prat =)
Sen då? ja då for jag till arbetsförmedlingen för att lämna in ett papper. Satt där i 1 timme, när jag väl kom in så gick mitt ärende på 10 sekunder. irriterad tjej, joo men hade ändå rätt så trevligt för jag surrade på i telefonen med Lisa B från Örebro.. saknar den bryden, en sån där man kan prata i evigheter med :) vi pratade även om alla våldtäkter som skett i Örebro nu på sista tiden, det är verkligen riktigt obehagligt, just när ett av dem har skett precis där jag bodde förrut.. Hoppas dom får fast dom där svinen, det Lisa berättade att dom gjort på den sista tjejen vill jag inte ens skriva för det är jävla äckligt, förstår inte hur folk är funtade!

Nej nu måste jag städa mitt rum så mamma blir stolt över mig haha, och packa såklart. men vad ska med?
jag är hopplös när det gäller kläder!


Bara jag som tycker att Tyskland bidrag är hur bra som helst? :P dock har jag ingen aning om dom kom vidare haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0