jaja fredag

Denna dag är jag valpvakt.. inget speciellt faktiskt, dom har suttit ute i hagen medan jag har suttit i solen och läst.. men molnen kom och det blev kallt, så jag har spenderat nån timme inne framför dåliga filmen..

kom precis nån grann hund så Tessie smet så fick stänga in henne, tänkte lika att valparna också får vara inne då.. men den sista valpen var en utmaning, han ville helt enkelt inte att jag skulle lyfta upp han :( fick tvinga han och det är väl inte så kul..

men nu kom mormor och morfar så ska sticka hem och städa =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vill du vinna ett par färgade linser helt gratis? :D Var då med i min tävling, stora vinstchanser :) kram Johanna

2010-05-21 @ 17:47:38
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0