jag vann!?

Idag så fick jag ett paket från Helsingborg och jag kände inte igen firman som skickat, det stod att det innehöll två hårprodukter. Jag ringde pappa och frågade om han hade skickat, för jag ska nämligen få hårprodukter av han även fast han inte bor i Helsingborg eller har nån firma men jag tänkte att jag ringer ändå. Var såklart inte han så jag vågade inte öppna. Det är så ofta som företag skickar saker till en och så fort man öppar så är man kostnads skyldig och är det riktigt illa så kan man behöva betala för mer saker.

men jag ringde företaget och det visade sig att jag hade vunnit en tävling som jag varit med i från tidningen Amelia. dom hade ett vinstregn med massor av priser där man skulle svara på en fråga och sin skriva sitt namn och adress, fanns hur mkt saker som helst att tävla för.

Det här är nog första gången som jag vinner något så jag har hoppat och sprungit omkring med ett leende på läpparna :D

Priset var en plattång och en hårfön från Sassoon Pure! Inte ett så dåligt pris med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0