I Gällivare

Måste säga att det är jätte skönt att vara hemma och äntligen få sova en hel natt haha nog för att jag älskar min säng i Pajala, inte problemet, utan jag vaknar vid 4 tiden varje morgon av att det är svin kallt och då måste jag kliva upp och vrida på elementet haha, varje morgon samma sak!

Har lagt upp bilder på fejjan men lägger upp några här med..

Börjar med idag, for till mormor och morfar och käkade middag och passade på att gulla med valparna, satte mig i deras bur och dom hoppade runt och klättrade över allt haha, tog lite bilder på dom förra veckan så här har ni söt nosarna, varning för att hjärtat smälter!


Söööööt :)

Tar du kort på mig?

syskon kärlek


Sa ju att du inte skulle mucka med mig!!

Igår då? Har inte berättat om studie besöken än för att jag inte har hunnit, men det var riktigt trevlig dock var det en stor besvikelse att det började tok snöa direkt vi kom dit så man såg inte så mkt av gropen :/ Men vilka häftiga maskiner!



Rikard fick hamna med på min blogg, hoppas han inte har nått emot det, men vill visa hur stor grävmaskins skopan är! Det är helt sjukt.

Grävmaskinen, fattade först indet, för den är som ett jävla trevåningshus och hytten som ett litet fönster haha

Skapligt stor!

på väg ner mot gropen

dumper

Nu får det räcka med bilder, har fler på lager men Criminal minds börjar snart ;)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0