heeeej

Nu är jag i Gällivare, eller har varit här i några timmar redan =)

Denna dag började lite små kylig men sen kom hettan, jag tror alla dog där ett tag, det gick knappt att vara ute, man ville bara hoppa ner i gropen och rullar runt i lervattnet haha men härligt med så mkt sol och värme jag ska inte klaga! Vi har visst haft varmast i tornedalen jämför med hela Sverige och träden blommar för fullt ut! Går inte bli annat än lycklig :D

Bilder från ett naturreservat som jag var vid igår, anledningen var att mamma ville ha lite fina bilder från Pajala för ett möte hon ska ha i Västerås om hennes olika distrikt




Skolan

Körde doosan i veckan och här var jag petade lite.. Idag så tränade jag lite på släntning, vilket kanske inte är det lättaste men fick leka lite med rototilten ;P och jag blev ändå hyffsat nöjd av resultatet =)


I tisdags så fick jag order av Daniel att köra upp doosan till parkering, där stod halva gänget på 12 pers och väntade på mig när jag sniglade fram.. där skulle visst en adapter (Rosie sa att det hette så?) som skulle på, vilket jag inte lyckades med så bra men Daniel kom och hjälpte, sen skulle pallgafflarna på.. sen fick jag snigla vidare och sen plocka upp grindarna.. rätt så kul att just jag fick prova på det men det var skapligt svårt när man inte så gafflarna med det gick bra och jag fick ingen elchock av elledningen ovanför haha så det är bra! Sen snigla ner mot stor vägen där grindarna skulle upp =) Fick inte köra så mkt den dagen men fick iaf prova pallgafflar med grävmaskin och det är ju bra!

Har massor av bilder jag önskar jag kunde lägga upp i bloggen från skolan men vill inte lägga upp, vare sig på facebook eller på bloggen när dom inte läser.. vissa kanske jag lägger upp på facebook men beror på att jag har dom som vänner.. so you know =)

Nu ska jag slänga in dom sista bilder in på USB minnet och sen försöka få Axel in i duschen och sen i säng, Molly ska även kissas och rummet ska bli skinande rent för imorgon är jag hund vakt åt 3 supersöta och superbusiga valpar plus deras lika busiga och söta mamma =)

Imorrn åker jag till Jokkmokk och kramas med jacob ;D caaan't wait ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0