hallllo

Missade Anna Ankas assistent igår, somnade halv 8 i soffan och vaknade kanske runt 11 för att somna om direkt, vid 1 vaknade jag igen och drog mig till sängen.. skapligt trött alltså.. Men jag har börjat sova jätte dåligt nu för tiden, drömmer bara en massa jätte dåliga drömmar och vaknar med en klump i magen.. åh är så less.. plus att jag ändå är så trött hela tiden och orkar inte med nått... Nog klagat eller?

Har precis duschat och nu ska jag dra på mig lite kläder och sen dra iväg och klippa lite folk, behövs lite kirr i kassan innan jag ska till sthlm.. oj vad man ska shoppa =) inte för att jag har så mkt att spendera men med en 1000 lapp kan man iaf få nått fint för :)

Idag måste jag iaf vika alla mina kläder i garderoben ser ut som ett bombnedslag, men jag har lovat mig själv att fixa det! måste göras

Var förresten hos mormor och morfar igår och käkade middag och lekte med valparna.. Riktiga bus frön har dom blivit så att ta ett kort på dom var nästan omöjligt, men jag gjorde mitt bästa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0