grävmaskibitchen

Idag vaknade jag av väckarklockan 05.15, snoozade i kanske 30 minuter innan jag pallrade mig upp strax före 6, kirrade lite frukost och kolladepå Montel show, fan vad jag ogillar han, han verkar otroligt mysko, ja lite psykopat mysko, fast han är ju snäll i showen, bara jag som ser det konstiga i han?
Nåja, sen tog jag en promenad till gropen, lagom svettig kommer jag dit och ser en skinande ny grävmaskin, en cat.. Rosie var lycklig och provsatt den och sen gick vi in för morgonkaffe.. När vi ska börja köra så säger Mattias att jag ska få göra "katten" :P haha lite avundsjuka blickar :P Dock skulle vi räkna nipplar plus smörja dem, byta skopa och sånt, så det tog ett tag att fixa allt, så hann bara köra 1 ½ timme, men jag är stolt över att jag lyckades komma upp på högen utan nån nervositet alls haha, man kan vara glad för lite ska ni veta!

Annars inte gjort så mkt, stått och kollat på och hjälpt till när vi fixat marken där containern skulle stå, fick lära oss lasern och hur man kollar rätt höjd osv.. rätt så kul ändå =) Annars har absolut inte mkt hänt idag..

Tog fläsket i magen och bestämde mig för att även gå hem, och direkt jag kom hem så stack jag på gymmet.. Jag är nog en rätt så duktig tjej

Steg:7946
km: 4,84
Dock råkade jag glömma att nolla den efter halva promenaden till skolan så saknas kanske runt 1000 steg, nåja är nöjd med min insats:P Nu ska jag äta och se på film.. såg en riktigt bra film igår, Taken! nån gammal film med Liam neeson

nåja hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0