about last night

Jag lever efter en otroligt lugnt kväll =) drack 1 ½ glas vin och några shots, och 2 cider på krogen, så jag var en lugn och duktig tjej som stod med båda benen på marken, inte ofta det händer! Dock kunde jag inte somna efter Opera som vanligt, pigg som en lärka, kasst på tv och jag svär åt mig själv att jag glömde boken jag började läsa i torsdag! Har faktiskt börjat med en bok av Anne Holt- död joker (tror jag den heter) Har aldrig läst hennes böcker men den verkar bra än så länge, ska försöka läsa ut den snabbt som tusan och sen låna en bok som Sandra rekommenderat som hon och Emil lyssnade på ljudbok, hade glömt bort den boken först men så såg jag att det stod lite om den boken i boken jag läste tidigare, typ samma förlag..

Vi vaknade väl kring halv 10 tiden, drog på statoil och köpte nybakat bröd, ost och juice, muums :) annars kollat ett avsnitt av prison break, Jakke somnade och jag började med att städa toan, har nog aldrig städat så grundligt!! har även börjat smått på köket men blir tokig på fläkten som aldrig blir ren..
Nu är Jakke och leker med fyrhjulingen och jag ska väl kanske fortsätta med köket om jag ids...
Har förresten fått jacob gamla telefon ;) kamera och allt! slå det;)


HAHAH jag dör vilken ful bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0