yey




Ja kan ni gissa vad jag gjort idag? tränat såklart!
Måste säga att satan vad stolt jag är över träningen idag, kan man verkligen vara stolt över det? haha
Men det kändes så bra och jag körde bara mage och biceps, så vänta ni, snart har jag platt mage och fasta smala armar.. Kan erkänna att ett av mina stora komplex är just mina armar, jag tycker dom är gigantiska men allt sitter i psyket och nu har jag lyckats träna bort lite av komplexet, typiskt, nu kommer ni stirra på mina armar nästa gång ni träffar mig! Men ni får titta.. ;)


Blev sen tacos till lunch, rester från gårdagen, muuums, vi säger att den var nyttig även fast jag slängde på massor av guacamole ;)



Nej mina nära och kära nu ska jag klä på mig och sen åka till sjukhuset, läkaren ska nämligen kolla mina öron, och jag håller tummarna för att det kommer gå bra, man blir så nojjig när man redan hör dåligt, men jag tror det kommer gå prima ballerina och hoppas på att få sluta med dropparna idag för jag hör jätte dåligt med dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0