we are all the winners

han är glad, alltid lika glaaaad.... jag blir lugnt :)

gårdagen? jätte kul men trist att man inte fick så mkt tid med Lisa, men vi får ta igen det sen!! I'll come to you :)

Morrn morr vaknade vid 9 tiden av att jag låg på soffan, kunde inte somna på kvällen så jag la mig och kollade på tv haha så axlarna mår inte så bra. nå vi käkade lite mackor, sen drog jakke iväg med grapparna för att köra skoter till vlm.. Jag åkte till vlm vid 12 tiden med Natte.. det var helt okej där, fötterna dog där ett tag, men jag lyckades väcka liv i dem som tur är ;)

Nu har jag duschat, sminkat mig, städat och sitter med papiljotter i håret haha, får hoppas att ingen kommer nu, men jag tror det är lugnt, dom fastnade i lenatorp, onödigt om ni frågar mig ;P

nej svammel inlägg, evo är påväg hit, hon sa att det inte skulle ta en halv timme, men det har gått 15 minuter nu, vi ser om hon hinner :)

hejs hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0