Utkast: Mars 15, 2010

Jag följde med mamma till stan idag och vi gick på Jive, dom har verkligen fått in jätte fina kläder. Det brände i fingrarna haha. Plågande fortsatte och vi gick in på Dojjan som överraskade mig med världens finaste klackar. Dom hade till och med fått in Kenzas skor och jag måste säga, dom var mkt finare i verkligheten, men dom var för dyra för att ens orka prova, hur kan dom tycka att 799:- och 899:- är det rimligt pris på ett par klackeskor? Men dom tur var så hade Dojjan andra fina bitar för 400:- kanske nått att spara till?

 
Den här kostade visst närmare 1000 lappen.. men tycker nästan den var finast.. lite förresten inte på mig när det gäller priser. =)

Nu kanske man ska börja göra middag, jag bjuder på stektpotatis & Souvas alá Matilda. Går ej misslyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0