Tusan också

Var ju till läkaren idag, kändes lite konstigt att gå dit som privat person när man har jobbat på mottagningen :)

Jag kan iaf meddela att jag har fått öroninflammation och jag tycker väldigt synd om mig, för detta betyder att jag inte får träna på hela veckan, men jag får väl roa mig med timtals promenader istället, då blir ju lillhjärtat glad :)

Har fått en gasbinda med sprit rakt in i örat så min hörsel är inte på topp just nu, och när jag har droppar så hör jag också dåligt, så jag unviker att hälsa på folk i risk av att hamna i en konversation. Då vet ni!

Nu blir det att göra nått annat, snart tisdag, en dag närmare helg :)


Jag vet att jag inte har råd men man får väl titta på kläder iaf? haha
389 kr från Nelly, schnygg=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0