torsdag

snart helg fast jag ska inte göra nått speciellt så det är lite skit samma :) Fin väder ute så jag ska försöka få ut Axel, behöver inte vara nån uteaktivitet men typ badet, bowling eller nått sånt.. Jag vet inte riktigt om jag får bowla, tror det bara är för småisar nåja..

Ska snart börja lite smått på maten..frågade lite snällt till mamma : Vad ska jag göra för att ni ska åka så fort som möjligt? haha Maten klar.. Det fixar Matilda.. fläskpannkaka. intressant!
Helgen blir nog rätt så ensam men jag ska nog åka till mormor och morfar och tjuväta lite mat.. sen kanske jag tar en promenad till stan imorgon och kollar på Marcus Hellner ska firas...Annars inte så mkt..

Nej nu ska jag tjata på Axel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0