tjockis

Kan bero på plättarna men jag känner mig som en liten tjockis just nu.. lite så där så att jag vill svälta.. Det går över.. tusan att jag inte kan träna heller.. förövrigt tycker jag att örondroppar är bland det äckligaste som finns.. det riiiinner.. Oj vad synd det är om mig, jag ska nog ligga och trycka mot kudden ikväll och klappa mig själv på huvudet.. Men nu ska jag plugga och det känns inte motiverande! fan fan vilket trist liv man har.. Fick förresten massor av bra tips idag av jobbcoachen, hon var också riktigt trevlig, bara jag som känner att ett CV är väldigt personligt och det känns dumt att visa det för andra.. (förutom arbetsgivare, dom måste man ju såklart visa :P )

Jag vet att jag är tråkig nu.. kan inte hjälpa det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0