sur

Läste precis på aftonbladet att Pernilla och Jessica gick vidare, jag är sur, Pernillas låt var ju katastrofalt dålig, vilken vettig människa vill ens lyssna på den låten? Jessicas låt var faktiskt rätt så bra men synd att hon vann över alcatraz för deras låt var 100 gånger bättre.. MEN jag förstår inte hur inte mina gubbar med låten underbar inte kom vidare?? Låten jag har på inlägget nedanför.. Sverige, Sverige.. Det lustiga är att det här är första gången som jag kollar på melodifestivalen så att jag har koll på låtar, ja på kanske 10 år, men det är rätt så kul! =)

Undeeeeeerbaaaart!

Nu håller jag på med hamburgare och strips, en tidig lunch men det gör absolut inget, ikväll blir det tacos och det är ännu bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0