Stressigt i rutan :S

Kollade precis tv guiden och såg att det blir en stressig kväll


20.00. Håkans bar har premiär. Och jag tror att det kan bli ett riktigt roligt program, nu är jag inte direkt ett fan av Håkan, men vem vet, han kanske är normal utanför färjan? haha

21.00: Är det Svenska Hollywood fruar. dom galna blonderade botoxinjicerade tanternas program och grymt underhållande! så ska jag INTE bli när jag blir gammal. haha

21.00 Ocean´s Eleven. Bästa filmen, och den enda i trion som jag inte har..grymma skådisar och bankrån. Kan inte bli bättre..

Jag tror att jag ska se Ocean´s Eleven och sen se fruarna på webben.. det enda rätta..


Haha bara jag tycker han ser trög ut?





Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha vad fräsigt :P Varför den utbildningen?

Ja skriv om det sen så jag får veta..



Har just legat o läst i en annan bok, "Veronika bestämmer dig för att dö", snart klar med den så då får jag börja om i den andra då =)



2010-03-15 @ 20:31:35
Postat av: Sarah Gustavsson

Du fatta säkert att den andra kommentaren e från mig ;) hehe

2010-03-15 @ 20:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0