söndag

Redan söndag och vad har vi egentligen gjort? tagit det mest lugnt. måste säga att lite stolt är jag över mig själv, inge alkohol, inge glass, inge popcorn, inge chips och ingen coca cola.. Så det enda onyttigt man stoppat i sig är sås till maten.. stort jobbat Matilda, snart kommer magmusklerna fram! haha

Började se på The box igår men somna praktiskt taget direkt, den verkade inge bra och jakke sa att det inte var en höjdare..

Idag blev det stor frukost igen, vad har hänt med oss? förr gjorde vi varma mackor och bänkade oss framför soffan, nu blir det juice, te, mackor, fil hah jag tror beach 010 börjar smyga sig fram i bakhuvudet och det är bra. Det har förresten gått jätte bra med laktos fri mat denna helg, ska bara härda ut nå veckor till, frågan är ost,, jag har blivit en ostoman :s

Nåja ska åka hem på 2 timmar, tänkte lägga in en dusch där, halv 7 blir det Pajala, känns riktigt skönt och ska bli kul att börja på riktigt.. taggad!

Tillsist, ska tillägga att jakke har gjort 7 matlådor till jobbet, visst är han duktig! jag har inte haft ett finger alls i spelet, utan har legat i soffan hela tiden, duktigkille.com lattjej.com =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de flesta ostar kan man äta trots att man har laktosintolerans om de är därför du slutat med mjölk produkter.. har man däremot allergi mot mjölkprotein så kan man inte det..

2010-03-28 @ 15:22:10
Postat av: Linus

Jasså, nu har du skaffat pojke Matilda ;) Skitkul!

2010-04-09 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0