snabbt hej

hallo, sitter i Jokkmokk nu och är så trött att jag snart dör.. somnade först 3 inatt och upp 6, skulle egentligen upp 5 men av vissa anledningar så blev det inte så...

Har iaf vart jätte kul, har haft en "liten" praktik hos Roger idag, har kört lite hjullastare ;D Så jag kan bokstavligen säga att jag lastat bajs och det var kul =) Jag var väl ingen naturtalang men jag tycker ändå att det gick bra för att vara första gången och jag lärde mig verkligen jätte mycket!

Jag och jakke har iaf käkat lite middag, dom 3 K:na, klyftis, karre och kantarell sås ;) mums
Nu har vi precis tagit en promenad till Statoil och hyrt film, jag kommer nog somna direkt men det gör inget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0