snabba ryck

Nu ska jag fixa mitt CV.. det går på 20 sekunder för jag ska bara kopiera in det i ett annat dokument och skicka till min hotmail.. för imorgon ska jag till arbetsförmedlingen kl.10.00 och träffa en jobbcoach..Det roliga är att jag inte har nån bil, så det blir att promenixa dit. kul! Jag är negativ idag.. börjar gråta snart seriöst, jag har en sån dag. Det går inte skämta med mig..

Jag är förresten smart idag också

Jakke snackade om nått portvin han hade köpt på bolaget idag
jakke: blablabla det var ju 20 % på den!!
jag: VA? vad snurrar du i? hade dom rea på systemet?

dumbrud.com yeash

jag tror jag är inloveinJohnMayer.. mjau vilken röst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0