Onsdag

veckan bara rullar fram och det är redan onsdag, det enda jag ser framemot nu för tiden är att det ska bli kväll så att man får gå och lägga sig och att det sen blir en ny dag. sorgligt va?
Sen är det lite stressigt med sportlov.. man kan ju inte ha en lillebror som sitter inne hela dagen, så  idag ska han åka och bada med en kompis.. och samtidigt så passar jag på att åka till fys och pumpa lite muskler.. Ja nu ska ju fettet bort och magrutorna fram.. Kan säga att man känner sig som en liten gris som rullar gatan fram hojja haha.. Så gröt till frukost idag,, vad duktig jag är!

nej ut med molly nu så hon inte kissar på sig, det hade ju vart fyskam

hade förresten en hel knasig dröm inatt (som vanligt) vi var utomlands (som vanligt) och det var nått mysko med det där stället. jag kommer inte riktigt ihåg vad men nått var det iaf.. men Molly hon var en rackare i poolen, hon badade hela tiden.. det enda jag kommer ihåg.. hmm lät inte så intressant nu när jag skrev ner det :O




kom på att jag skriver mkt om allt jag vill göra och allt jag vill ha.. det menas ju inte att jag är missnöjd. Men om man aldrig får drömma eller vilja ha nått så måste det väl ändå vara ett rätt så trist liv? så jag ska nog fortsätta vilja massa saker även fast det aldrig kommer ske! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0