onsdag

Har börjat käka frukost framför datorn nu, det läter kanske stressigt men det är så skönt att smutta på lite te och kolla facebook. Idag skiner solen men det är lite kallare nu än vad det var tidigare - 12.3 Nå jag klagar inte för jag känner verkligen att våren är på väg och tänk snart är det sommar! Jag känner mig positiv och glad även fast jag är sjuk.. kan säga att jag denna natt har inte vart lätt, har legat och hostat som en tok, det känns som om jag har fått nått i halsen men det försvinner väl :) förövrigt missade jag Cougar town, somnade halv 10, typiskt mig.. läste en artikel igår att man kan bli tjock som man sover för lite eller för mycket.. så frågan är: Sover jag för mycket? Jag sover ju aldrig på dagen. Ungefär 9 timmars sömn får jag per natt. 
 
Nej nu ska jag klä på mig och sen skjutsa Axel till skolan, efter det så blir det en lång promenad även idag, det är så skönt när man kan släppa Molly lös på gamla vägen mot nunis.


Ha en bra onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0