Okej då

Nu klagar jag, och jag har ju sagt att jag ska sluta klaga! Har precis käkat frukost, nu städa upp i rummet, sen promenad till OK för att fylla mobilen för att därefter plugga.. Vid 2 kommer anton för att bli klippt och sen blir det äntligen promenaden mot Malmberget.. That's my plan.. :)

Nu ska jag sluta vara en suris och bara vara en gladis



hade förresten en jätte hemsk dröm, jag skulle söka efter Jakke för att han inte svarade på mitt sms och då kommer jag till Vaikijaure (stavas) Där dom visst var ett helt gäng, tjejerna gillade inte mig så dom skulle bränna mig levande på en stor brasa så dom band mina armar och ben, och Jakke var tillsammans med Emmy W :P Dock hann jag aldrig dö för jag vaknade innan dom slängde i mig... kanske därför jag sov så oroligt..  Det var mer som hände i drömmen men orkar inte skriva allt för det blir så osammanhängande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0