ojdå

Jag är i seriös chock just nu, jag kom in på utbildningen! Dom ringde precis och den börjar visst redan den 21 mars!! Jag känner mig helt upp och ner, för jag har 2 arbetsintervjuer i veckan och den tredje väntar jag svar från.. ska jag gå utbildningen eller inte? Det betyder att jag måste hitta någonstans att bo nu.. Det här blev svårt.. jag vill ju gå den men sen börjar dom snacka om att det ändå blir svårt att få jobb för dom vill ha erfarna..  gaah nu ska jag gömma mig under täcket.. 

men missförstå mig inte, jag är glaaad! :) bara lite smått förvirrad.. 


Kommentarer
Postat av: linda

vad är de för utbildning? :D

2010-03-15 @ 11:12:38
Postat av: Sarah Gustavsson

Ja jag undrar också, vad för utbildning??

2010-03-15 @ 18:52:57
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0