morrn morrn

Ställde klockan på 6 och snoozade 45 minuter tills mamma kommer in och säger att Axel har sovmorgon och börjar först 09.00. andra veckan i rad som jag glömmer det.
Kliver upp 08.00 och Roger sitter i köket och berättar att han kan skjutsa Axel till skolan. jaha, shysst att ni berättar det.. Gjorde lite mys frukost och la mig i sängen och började läsa på en av böckerna jag lånade igår.
Jag kände mig verkligen avkopplad när jag låg där i sängen och hade absolut inget dåligt samvete för att jag låg och läste på en tisdag morgon. Jag kan känna ibland när jag skriver i bloggen att det låter som att jag bara glider omkring och inte bryr mig ett skit.. Men jag söker verkligen jobb och försöker få en förändring. Var inte så snabba med att döma.  



har precis pratat med arbetsförmedligen i Pajala om olika saker, om bland annat kläder, första veckan så har vi bara teori så då är det lugnt. Sen visade det sig att dom 3 veckorna är bara prövotid och sen sållar dom ut vissa personer. Känner att jag blev mer peppad nu, tänkte först, vafan 3 veckor, det lär man sig väl inget på.. Men jag känner mig taggad.. vi ser ju, jag kanske känner att det här är absolut inget för mig och då har jag iaf provat på. Har precis ring och hört med ett rum att hyra på lägenhetshotellet, så jag väntar mest på att dom ska ringa upp :) några som frågade i bloggen vad jag ska göra, ska alltså läsa maskinförarutbildningen.. haha skrattar bara jag skriver det, för det låter så knäppt, men japp jag ska sitta i en traktor och kämpa ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah Gustavsson

Jag tycker du ska satsa på det =)

Som du säger, skadar ju inte att prova.. Kanske stormtrivs med det..eller inte. Du ångrar säkert om du inte prövar :)

Hur långt är det till Pajala då?

Kraam

2010-03-16 @ 16:22:13
URL: http://zarahgustavzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0