Minnen

Satt och raderade från facebook igår och hittade gamla status inlägg. Det är så otroligt vad minnen som kommer upp. Dom här uppdateringarna är från tiden innan studenten när vi var i Lindesberg hos Annas kille Janne och även när vi var och badade vi alängsbadet, jag och Joanna på cykel. Promenader längs hjälmaren. Jag saknar faktiskt Örebro men jag saknar nog er lite mer ;) Tusan att jag är pank för jag tror vi hade haft det jävligt kul i sälen men jag lovar, jag kommer ner till gnällbältet och svamlar med er snart!!


Anna och Janne

Black tower is the shiit :P

Joanna ;P Bakom hennes så ser ni huset som jag bodde i, fast jag bodde på takvåningen =)
Kommer fortfarande ihåg den här dagen haha =)




Nej nu kan jag inte sitta här nå mer. Ska städa Axels rum och sen handla, ska nämligen göra plättar till middag idag åt Axel.. Kanske jag kan tigga till mig några :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0