Måndag

har precis slutat för dagen. Kan inte säga att det hände så mkt på förmiddagen, såg på nån film och råkade somna till, förstår inte hur man kan vara så trött när man somnade vid 10 tiden.. Nåja de lär sig..
Vi blev indelade i 4 olika grupper och dom i min verkar helt okej, har iaf pratat med alla så det var skönt haha..
Så vi fick köra grävmaskin idag i 2 timmar sen var det en som körde hjullastare..
Måste säga att det gick bättre än väntat. Prova på och känna på spakarna och hur allt fungerar, det går ju inte vara proffs första gången.. Men nu har man ett litet humm om allt och det är otroligt skönt och läraren verkar jätte bra! dock snöade och blåste det idag, inte roligaste vädret..

Nu ska jag låna en film från receptionen och glo medan jag äter middag, får bli chiliconcarne, sen ska man även göra matlåda tills imorrn för vi ska flytta lokalen till grustaget..

yes då vet ni vad jag har gjort idag :) ha det så bra var ni nu är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0