Lördag

Är det bara jag som brukar känna mig helt jävla bortglömd? Det är såna här dagar när man tittar i telefonboken och man har absolut ingen att ringa, det då som jag vill tillbaka till Örebro, och det är då jag också vill vara 10 år igen och säga: NEJ jag vill inte flytta.. för jag känner alla men ingen känner mig och jag är så less. Jag går seriöst bara omkring här i lägenheten utan nått jobb och ingen att vara med.. blir tokig snart.. Har förresten sovit jätte knasigt inatt, somnade vid 10 tiden så jag missade filmen jag väntat på hela kvällen... Sen vaknade jag 01.00 och sen 02.00 jätte orolig. Lyckades somna men sen vaknade jag igen 07.00 men världens klump i magen och kunde inte somna om.. Men det positiva är väl då somnar jag tidigt ikväll..  Idag blir det bara plugg och promenad.. jag är super sugen på afterskii men verkar inte bli så :/

Nej nu blir det en dejt med dammsugaren.. ha så kul ikväll alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ibland önskar man att man va kvar i Örebrotiden, även om jag tycker att jag har det toppen nu så saknar man det där lilla extra sociala som man hade då.. Saknar alla våra galna utekvällar o allt annat skoj med. Jag har förresten börjat uppdatera min blogg lite, kanske inte är så bra på det än men alltid nåt :)

Kraam

2010-03-06 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0