Jag har ändrat mig

Har super duper tråkigt, vad ska man då göra? Tänkte jag skulle kika på Bella & Tyras show som hade premiär förra veckan. För dom som inte vet, så är det en live show som dom har startat. Varje vecka så har dom veckans skvaller, veckans gäst, veckans yrke. om jag fattat det rätt. Även lite annat. Förra veckan så hade dom Kenza som gäst, och den intervjun såg jag för någon dag sen, men nu såg hela showen och jag måste ändra min åsikt. Jag tycker dom gjorde ett jätte bra jobb! Jag satt och små skrattade och det tyckte det var riktigt intressant! Tjejerna gjorde ett bra jobb med tanke på att det var live. Finns såklart endel saker som man störde sig på men jag tror dom kommer ta åt sig av kritiken och göra en ännu bättre show på torsdag (visst är det den dagen som showen visas?) Jag störde mig på att Tyra slog på korten, men jag slår vad om att hon inte kommer göra det nu, helt enkelt nervositet. Bella kan jag tycka har otroligt jobbig röst och hon verkar ju så gammal men när hon öppnar munnen så låter hon som 14 år, kanske inte går att göra nått åt? Ibland kan det även bli väl mycket svammel i programmet och alla pratar i mun, kan nog fixas. men jag blev faktiskt imponerad, så jag tar tillbaka det jag sa!

Kolla på showen här:http://nyheter24.se/bella-tyra-show


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0