i Jokkmokk

Nu är jag i Jokkmokk och känner mig riktigt trött och har ingen ro att vila.. så sitter här och kollar bloggar och tar det allmänt lugnt.. men party humöret kommer väl när jag fått lite mat i magen och sminket åkt på =) har iaf hunnit klippa en kollega till moster, hon var hur trevlig som helst, ja jag tror det var den roligaste kunden jag haft hittills :P


drömma sig utomlands... saknar eftermiddagarna när man duschat, sätta sig på balkongen, dricka lite vin och käka nötter medan man väntar på att gå och äta middag!

Kommentarer
Postat av: Cicci

idag fortsätter serien som jag har på min blogg. gå gärna in och lägg en kommentar om du har ett förslag på vad hon ska döpa sin blogg till :D

2010-03-12 @ 17:58:08
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0