HEJ

Min dator lever igen, den bara dog i fredags men jacob drog ut batteriet och nu funkar den. Ska snabb packa lite, och sen kanske installera sims om jag ids, annars gör jag det i Pajala.. Nått måste man väl göra på kvällarna =) Åker iaf imorgon 07,00 med morfarm hade egentligen tänkt att åka idag men tjänar ju 177 kr när jag inte åker buss :D

Kan säga att usch vad ångest jag har över igår, alldeles för full och dom där jävla leopard skorna ska jag slänga för jag kan verkligen inte gå i dom, åååh vad pinsamt!! Nåja nykterist javisst!!

Nej pajala bo imorgon, ser verkligen framemot det på nått konstigt sätt! Ska bli riktigt kul =)

Har ju inget internet så det blir inget bloggande för mig typ.. kameran glömdes även igår så absolut inga bilder, skönt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0