godmorgon måndag och ny vecka

Det känns skapligt tråkigt med en ny vecka, men dagarna går väl fort? Idag så blir det att vara sjuk och ta hand om mig själv, för jag har jätte ont i halsen och öronen behöver lite rehab.. Tänkte även svänga förbi biblioteket och se om jag hittar nått bra att läsa.. jag har en bok i tankarna, som jag läst för kanske 7 årsen som handlade depprisionen i USA.. komme ihåg att den var bra men kommer inte ihåg namnet.. kanske hittar nått liknande..

Drömde som vanligt helt knasigt, men jag mötte min favorit lärare iaf, Birgitta! Jag undrar vad hon håller på med nu, någon som vet? hon var verkligen den bästa läraren i hela Örebro och alla borde sträva efter att vara som henne, även fast man inte gillar rosa :)

puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0