Godkväller

sista inlägget, sen ger jag upp datorn för denna kväll.. Tro det eller ej men jag tittar på melodifestivalen. Men jag brukar tröttna rätt så fort, så zappning sker nog snart.. Det roliga är att dom är i Örebro, i nya conventum, men det ser så stort ut på tv:n men när man är där inne så känns det inte alls så stort..
Det är förresten en sak jag saknar med Örebro, alla mässor! har till och med stått i monter engång och försökt värva folk till Virginska.. det var skit kul!

Är iaf på super bra humör och väntar på att world trade center ska börja så att jag får gråta lite.. annars så har jag lånat lite filmer av Ida.. min kväll är räddad och jag har inte alls panik över att jag inte ska göra nått ikväll =)


förresten, bara jag som tycker att det är dags för Pernilla Wahlgren att pensionera sig nu? Att dom orkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0