God natt

Tänkte jag skriver ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Det var ingen bra film på tv, så ska nog slå på nån DVD.. Helgen då? Helt okej, Evelina och Tomme kom igår och det var super kul att träffa dom :)
Fredagen var rätt så lugn, vi skulle på krogen men slog på en film istället och somnade i soffan. Det kändes jätte bra när vi vaknade på lördag morgon.
Imorse vaknade jag upp i soffan, hur kommer det sig att jag alltid somnar i soffan när jag ska sova med jakke? sur tjej.com.. Och i fredag har jag hostat hela natten. jag är inte så rolig att sova med verkar det som =)

Nu ska jag packa ner mp3:n. uuuusch jag är jätte nervös inför imorgon, undra vad det kommer vara för folk? är det nära till mataffären? sova på hotell i 3 veckor låter inte heller så farlig :D

puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0