god morner

Usch vilken dröm jag hade inatt, jag vaknade av den halv 7 imorse och kände bara en stor klump i magen och jag var jätte ledsen.. det låter ju så sjukt för det var bara en dröm.. nej nästa natt ska jag drömma nått kul och bra! =)

Kan säga att det känns som om mina armar väger 50 kg, har sån träningsvärk efter igår, till och med mina fingrar gör ont haha men jag ser träningsvärken som nått positivt :)

Annars då ? jo sa ju att jag vaknade halv 7, strax före väckarklockan skulle ringa, jag ligger där och filosoferar, väntar på att klockan ska bli 7 så jag ska kliva upp, då kommer jag på att det är tisdag, vilket betyder sovmorgon, typiskt mig men men nu ska jag snart skjutsa Axel till skolan, därefter blir det långpromenad med Molly, solen skiner ju! Och sen vika tvätten som mamma slängde in imorse ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0