Fredag!

äntligen så är fredagen här! Jag har hunnit med ett besök på öron mottagningen, har fortfarande en liten infektion så ska fortsätta med örondropparna men jag slipper tabletterna.. vilket känns riktigt skönt för på bara 1 vecka har det gått 240 kr för medicin, sen 270 kr för läkarbesöket idag, usch vilken ångest att betala för sånt men man måste ju, och snart ska jag till vårdcentralen för att göra olika tester och där lär jag också få punga ut med lite pengar :( nej jag ska sluta klaga nu, vår sjukvård är ju den bästa!

klockan 13.00 så sätter jag mig på bussen för att åka till Jokkmokk, därefter klippning och sen fix fix :P frågan är vilka skor man ska ha?

pusshejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0