ett kretslopp av ilska

HA! Nu har dom äntligen stuckit.. Jag på sånt otroligt dåligt humör och nu kanske jag kan slappna av.. Jag är så less på att alltid göra fel.. Jag måste vara världens sämsta stora syster och världens sämsta barnvakt. Det är diskussioner hela tiden..

exempel
ta på dig jackan
neeej jag vill inte
Ta på dig jacka nu, vi blir sena
men nej jag vill inte ha nån jacka det tar så mkt plats
TA PÅ JACKAN NUUUUUUUUuuu
NEEEJ
Men ta inte på dig jackan då och frys.

Ett exempel på ett bråk som slutar med att jag ger upp.. jag är ändå världens sämsta. om mamma får reda på att Axel går ute i vintern utan jacka så blir det bråk med henne med... Ni ser, så är det med ALLT och då är det inte bara en jacka utan allt...

Så jag sitter i skiten mest hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0