:////

Vaknade runt halv 9 imorse av väckarklockan och kände mig ovanligt pigg även fast jag fått 2 fyllesamtal av världens bästa och fullaste Jacob :P Gjorde lite gröt och sen promenad till arbetsförmedlingen.. tänkte 30 minuter blir bra, men jag var en snabb tjej och gick på 15 minuter.. Har förresten kanske fått öroninflammation men ingen läkare vill/hinner kolla mig, mamma är arg jag är emellan.. det låter inte så farligt men jag har gjort 2 jätte stora transplantation/plastikoperationer i båda mina öron så en infektion är inte det bästa för mig.. Jag fick iaf örondroppar utskrivna..

När jag var påväg till sjukan ringde mormor och frågade om jag ville ha plättar.. vem kan säga nej till plättar? nej precis ;) Så nu sitter jag här och gosar med Tessie, världens finaste hund som dessutom ska ha valpar om 1 månad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0