:(

Blev helt plötsligt jätte deppig och har fått världens ångest över kläderna jag beställde från gina. 300 kr.. sorgligt men jag har fan egentligen inte råd med det... funderar på att stanna i gve eller sjöfallet i helgen för jag trodde jag skulle få skjuts med Roger till Jokkmokk, men verkar inte vara så.. tycker jag borde få åka buss gratis bara för att jag åker så ofta :P

blabla nej nu surar jag, ska snart gå ut med hunden och fundera lite mer.. min gamla mp3 är förresten knäpp.. det går inte lägga in eller ta bort låtar från den.. jag börjar bli lite smått less på mina 35 låtar..

Bara för att den är så otroligt bra och jag blir lugn och glad av den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0