Dundret

Idag har jag åkt snowboard. Första gången på över 1 år och det går inte med ord hur nervös jag var! Att komma ner för backen är lätt som en plätt.. Det svåra är att komma upp! Men jag ramlade inte en enda gång och jag lyckades till och med ta liften själv haha Usch vad barnslig jag låter men seriöst.. en applåd till mig ;)

Detta var iaf Axels första gång som han åkte snowboard och det gick riktigt bra för att för vara första gången.. Ni som åker snowboard vet att det inte var lätt. Men han kom ner för backen flera gånger och lyckades till och med svänga lite. :) Vilken tur att vi har Ida som är så duktig. Det var hon som hjälpte han för jag är nog inte nån bra lärare :)

Sen tog vi lite paus med kaffe och varma koppen i värmestugan.. that's life as I remember it :)


sötungen på rumpan :P

Balansen svår :P


Utsikt över Gällivare och Malmberget :D
 
Liikavaara backen där vi hängde.. coolgirl! nåja den minsta backen i Gällivare är lika som Kåbdalis så man behöver inte skämmas:P

Ett alternativ till sockar ;)

Bäst syskonen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0