dropdeadgone

Nu har jag tackat ja till kursen.. det kommer bli dyrt känner jag.. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, jag kommer ju få allt betalt men det är först efter 5 veckor.. har räknat ut att om jag bara går dom 3 veckorna så kommer det bli på 5000 kr.. får jag fortsätta så läggs det på, så jag kommer alltid gå back. jag får ju aktivitetsstöd men det får jag först när närvaron är klar! så det betyder att efter 3 veckor så kan jag lämna in blanketten men får pengarna först 2  veckor efter dom 3 veckorna. samma med boendet, måste lämna in kvitto för att sen få betalt.. jag förstår hur det funkar men jag orkar seriöst inte.. nåja jag kommer bli smal för jag kommer inte ha ett enda öre till mat. Jag blir bara ledsen av att tänka på allt.. Det tråkigaste är att jag missar när pappa kommer hit upp, dom kommer på söndagen när jag åker den 28 :/ måste ringa och berätta det.. Hade ju planerat så mkt..

Jag borde nog gå och diska nu, har bara legat och läst hela dagen, inte orkar göra nått annat. jag är lat som en gris I know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0