boring

Alla ska göra nått kul ikväll känns det som, nåja somnar jag tidigt så gör det inget:P såg att det är filmen
Gone
baby gone.. Det lustiga är att jag har tänkt låna den boken flera gånger på biblioteket men den har vart utlånad, författaren har även gjort patient 67 (shutter Island) som jag läst.. Så kanske man ser filmen så skiter jag i boken haha

Har vart på stan för att se hellner, tempen visade på 3.8 - toppen väder, det är ju rena rama utlandet då! så jag tar på mig vårjackan för jag ville inte svettas med tanke på att jag skulle gå dit.. Men det slutade med att jag frös som tusan så jag gick hem innan jag ens fick se hellner. vilken katastrof. Det värsta är att jag gick in på Domus för att värma mig, jag som har köpstopp kom ut därifrån med en mascara och en BH.. haha en jävligt fin bh och mascaran var en fiberwig,, går det bra då?

usch nu ska jag sluta deppa.. jag hann inte med disken tidigare så det får bli det nu, sen kanske jag korkar upp ett glas vin och kollar på tv=) Mormor och morfar skulle också komma förbi med en bit torrkött muums =)




Den som kan se vem det här är, vinner en puss! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0