Avatar

Börjar med att säga my gooood vad ont jag hade i magen under filmen, trodde jag skulle börja gråta eller nått.. bara satt och vred mig som en orm haha ska snart slänga i min lite painkillers innan jag går i sängs för jag brukar oftast vakna av magsmärtor också.. Kan säga att jag känner mig riktigt trött, hade tänk slå på en film men jag tror faktiskt att jag öppnar en bok ist för att jag lär ändå bara komma till huvudmenyn innan jag somnar ;)

Filmen då? Jo riktigt bra film. Jag kommer ihåg när jag såg trailern till Avatar och jag sa: Eh aldrig att jag kommer gå på den filmen, den verkar ju hel kass!
Jag fick äta upp mina ord men jag står för att jag sa det iaf.
Jag tycker ändå att filmen var rätt så sorgsen men fin.. Dock var den knepig i början, jag fattade absolut inget..

nåja nu har jag sett den.. Jag tror nog alla måste ha sett den när den ändå är så omtalad!




Sov så gott från en glad Matilda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0